سیاسی

واکنش بسیج اساتید دانشگاه آزاد به استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۴ واکنش بسیج اساتید دانشگاه آزاد به استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای استفاده ابزاری از زنان در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی را محکوم کرد.

واکنش بسیج اساتید دانشگاه آزاد به استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه تجهیزات ورزشی

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای استفاده ابزاری از زنان در نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری جان فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان این دیار، شنیدن و دیدن برخی اخبار نه تنها مایه تاسف که باعث رنجش خاطر است.

نوزدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران (Sportex Iran) از ۵ الی ۸ مهر ۱۳۹۹ در محل نمایشگاههای بین المللی شهر تهران با حضور وزیر وزرش و معاونینش در مراسم افتتاحیه برگزار گردید.

در این نمایشگاه فضاحت بار متاسفانه شاهد استفاده ابزاری از بانوان ورزش کشور در راستای تبلیغ تجهیزات و مکمل های ورزشی و ابزاری برای سود جویی و منفعت طلبی عده ای خاص در قالب یک نمایشگاه مثلا ورزشی بودیم، این اقدام وزارت ورزش برخلاف فصل هشتم و نهم قوانین و مقررات تبلیغات کشوری، درباره "هرگونه استفاده ابزاری از زن در تبلیغات و استفاده از جذابیت …" است.

جنگ هم به اندازه انسان پیچیده وبغرنج است، جنگ هزار دست دارد با هزاردستان و از هر دستش دست اندازی برآمده است، جنگ یکدست نیست، دیولاخ وسیعی است: به فراخنای شیطنت شیطان، آغازش آغاز انسان و فرجامش فرجام انسان، همه درحال جنگیدن هستیم: اهالی ایمان درراه خدا، اهالی طاغوت درراه شیطان.

جنگ اول و آخرندارد، جنگ میان مردی و نامردی، اسلام و کفر، فقر و غنا، دردوبی دردی…جنگ نظامی، جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و….

اما تکلیف بسیجی انسان چیست؟ همان بسیج کردن انسانها، جهت دادن به دنیا، سمت دادن به عالم، سو دادن به قبله، نمی‌شود در محراب باشی و در حرب نباشی، در هر نقطه ای، نکته ای درخور می باید، در نبرد نظامی سلحشوری و مردی از غریو سلاح می تراود و در نبرد فرهنگی، اندیشه و اعتقاد غیورانه از غیرت قلم، یعنی مبارزه تمامی ندارد تاشیطان هست و شیطنت هست، مبارزه و دفاع هم هست، با غریو سلاح و غیرت صلاح.

اینروزها که کشورعزیزمان درگیر ویروس نحس و ناترکیب کروناست، درجنگ اقتصادی نابرابر به گرامیداشت چهل سالگی جنگ نظامی نامتوازن هشت ساله بود در گرامیداشت دفاع مقدس، به تکریم شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی می پردازد که در نقطه ای فرهنگی عده ای دانسته و نادانسته با یک حرکت نابخردانه بنام حمایت از ورزش و نهادینه کردن فرهنگ حمایت از ورزش با استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات نه تنها به جایگاه زن در اسلام و جامعه اسلامی اهانت کردند بلکه دل دردمندان دردکشیده انقلاب کرده رابه درد آورده و یکبار دیگر ملت را در بهت و حیرت فرو برد که هنوز شهید می آورند و عده ای راه شهیدان را گم کرده اند. استفاده ابزاری اقتصادی از زنان برای تایید کدام قانون نانوشته تبلیغات غیراسلامی است؟

ما اساتید بسیجی، در تکلیف بسیجی خود برای بسیج کردن نگاهها، ضمن محکوم کردن این حرکت ناپسند فرهنگی، آمادگی همه جانبه خود را در حمایت از راه نورانی شهیدان در مسیر اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری های داهیانه رهبرمعظم انقلاب اعلام می داریم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن