سیاسی

پروژه‌های عمرانی مناطق سیل‌زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشته است

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۴:۲۷ پروژه‌های عمرانی مناطق سیل‌زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشته است

نماینده دشت آزادگان در مجلس گفت: با وجود اظهارات وزیر راه مبنی بر تکمیل تمام پروژه‌های مناطق آسیب‌دیده هستید این پروژه‌ها در دشت آزادگان وهویزه یک متر هم پیشرفت نداشته است.

پروژه‌های عمرانی مناطق سیل‌زده دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشته است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: نزدیک به دو سال است که از سیل برخی استانهای کشور و از جمله خوزستان می‌گذرد، اما پروژه‌های مربوط به مناطق آسیب‌دیده از سیل در هویزه و دشت آزادگان همچنان بدون پیشروی خاصی باقی مانده است.

وی افزود: از جمله بخش‌هایی که هیچ پیشرفتی نداشته و هیچ اعتباری برای آن هزینه نشده بخش آب و فاضلاب است که از سیل اسفند ۹۷ آسیب دیده بود و با وجود تخصیص اعتبارات، اما خط اعتباری تخصیص یافته هزینه نشده است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه راه هم وضع به همین ترتیب است و اعتباری در سطح ملی برای بازسازی راه‌های آسیب دیده از سیل در دشت آزادگان و هویزه هزینه نشده است.

ساعدی خاطرنشان کرد: تنها راهی که در منطقه در حال بازسازی است یک مسیر راه شاکریه است که آن هم با اعتبارات اداره راه و ترابری استان در حال بازسازی است و اعتبارات ملی به آن تخصیص نیافته و اگر هم تخصیص یافته هزینه نشده است.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی در صحبت‌هایی در ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور عنوان کرده که تمام پروژه‌های عمرانی مناطق آسیب دیده از سیل به پایان رسیده اما این اظهارات در حالی است که پروژه‌های مذکور در منطقه هویزه و دشت آزادگان یک متر هم پیشرفت نداشته است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن