سیاسی

پیام تبریک مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویان برگزیده دوره‌های تخصص و فوق تخصص

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۴ پیام تبریک مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویان برگزیده دوره‌های تخصص و فوق تخصص

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران طی پیامی قبولی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های تخصص و فوق تخصص را تبریک گفت.

پیام تبریک مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویان برگزیده دوره‌های تخصص و فوق تخصص

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمود عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران طی پیامی قبولی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های تخصص و فوق تخصص را به آنها تبریک گفت.

این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" قبولی جمعی از دانشجویان پزشکی دانشگاه در دوره های تخصص و فوق تخصص که در درجه ی اول نتیجه همت ، اراده و تلاش این عزیزان است موجب مسرت و تقویت فضای امید در دانشگاه است.

خوشبختانه پیشرفت های چشمگیر علوم پزشکی در کشور که ناشی از خود اتکایی و برخورداری از توان بالای علمی است، به استحکام ساخت درونی در حوزه نظام سلامت انجامیده و از اینرو در شرایط سخت تحریم، توان ایستادگی و مقاومت بیشتری دارد و آسیب‌های کمتری را متحمل می‌شود این توانمندی علمی و عملی برای جوانان و نسل کنونی نیز شوق آفرین و امید بخش است.

بی شک حضور جوانان با انگیزه و مؤمن به آرمان های بلند کشور در عرصه های گوناگون، تضمین کننده آینده روشن و پر افتخار برای نظام اسلامی است.

ضمن عرض تبریک و خداقوت به پذیرفته شدگان، اساتید زحمتکش و مسئولین دانشگاه، از عزیزانی که در کنار درس و کار عملی، با حضور و مشارکت خود در رونق فعالیت های فرهنگی دانشگاه سهیم بودند و بخشی از وقت خود را صرف ترویج معارف دینی در هیئت های دانشجویی نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

دکتر محمود عیسوی

سی ام مهرماه ۹۹

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن