سیاسی

پیام تبریک ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۴ پیام تبریک ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی

۳۰۰ کانون‌ استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی انتخاب سیدمحمود هاشمی به عنوان استاد نمونه بسیجی را تبریک گفتند.

پیام تبریک ۳۰۰ کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد به سیدمحمود هاشمی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ۳۰۰ کانون‌ استادی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی انتخاب سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد به عنوان استاد نمونه بسیجی را تبریک گفتند.

گفتنی است مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور اخیرا با هدای لوحی از سیدمحمود هاشمی بعنوان استاد نمونه بسیجی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"لوح سپاس از استاد نمونه بسیجی در سال "۱۳۹۹

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر سید محمود هاشمی

شجره طیبه بسیج اساتید به عنوان نیروی متعهد و انقلابی برخاسته از انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر متعالی همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی و اجتماعی خودش را در راه بست و تحکیم گفتمان انقلاب اسلامی در نیل به تحقق تمدن نوین اسلامی به کار می‌گیرد.

خدای بزرگ را شاکریم برای وجود استادان توانمند و انقلابی که بسی مایه غرور و مباهات اند، آنان که در کمال تعهد، صداقت و درستکاری، بهترین اوقات حیات خویش را در جامعه استادی بسیج گذرانده و در این جنبش از هیچ کوششی دریغ نورزیده و کماکان با تفکر و رفتار انقلابی به مجاهدت خداپسندانه و خدمت بی منت مشغول اند.
اینک به این وسیله از زحمات خالصانه و اهتمام ویژه جنابعالی در یک سال گذشته به عنوان استاد نمونه جنبش استادی بسیج ایران (جابا) قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.

امید است در پرتو استمداد الهی و میل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، همواره و در تمامی شئون زندگی و ایفای خدمت خالصانه موفق و موید باشید.
مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

"روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی"

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن