سیاسی

پیام وزیر کشور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۲۳:۳۵ پیام وزیر کشور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

وزیر کشور گفت: رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز که با پایداری و مقاومت در بیدادگاه‌های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

پیام وزیر کشور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز که پس از ثبت مجاهدت در عرصه‌های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه‌های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مملو از صحنه های ماندگار تجلی روح انسانیت در گستره جهان هستی است. رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران که پس از ثبت مجاهدت در عرصه های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه‌های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

۲۶ مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو می باشد که به خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی نهایتا به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشا حقیقت و راستی خواهد انجامید.

این روز فرخنده و تاریخی را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تمامی آزادگان سربلند انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و هم میهنان عزیزم تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی و موفقیت مردم هوشیار و مقاوم کشورمان را خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن