اجتماعی

کشورهای اروپایی برای پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۱:۲۵ کشورهای اروپایی برای پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند

مسؤول آموزش انجمن پرستاری ایران گفت: پرستاران در هر مقطع زمانی با بیماری‌های متعددی رو به رو می‌شوند و هر بار با عشق به کارشان به میدان می‌آیند و فرآیند مبارزه و حفظ سلامت جامعه را پی می‌گیرند.

کشورهای اروپایی برای پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، وحید وزیرزاده گفت: متاسفانه در بسیاری از اوقات مسئولان در هنگام نیاز به جامعه پرستاری وعده‌های استخدام می‌دهند و پس از عبور از بحران‌های جدی وعده‌های خودشان را فراموش می‌کنند.

وی با اشاره به نقش پُر رنگ پرستاران در دفاع از سلامت جامعه، اظهار داشت: ما در انجمن پرستاری وعده‌ی استخدام ۴ هزار پرستار را پیگیری می‌کنیم و اعتقاد داریم که این کار باید هر چه زودتر انجام شود.

مسئول آموزش انجمن پرستاری تاکید کرد: امیدوارم پس از پایان پاندمی کرونا، پرستاران همانند این روزها برای مردم و مسئولان صاحب ارزش و اهمیت باشند.

وی با اشاره به این که پرستاران همیشه سپر بلای سلامت جامعه هستند، ادامه داد: پرستاران بنابر شغلی که دارند در طول زندگی با فرسودگی‌های متنوعی درگیر می‌شوند.

وحید وزیرزاده با بیان این که بسیاری از دستورالعمل‌های مرتبط با جامعه پرستاری خاک می‌خورند، اظهار داشت: «تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری» از جمله قوانینی است که پس از ۱۳ سال – مصوب مجلس شورای اسلامی – هنوز به مرحله‌ی اجرا نرسیده است.

پرستاری عشق است

وی با اشاره به این که حقوق پرستاران در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: حقوق فعلی پرستاران با میزان فشار و زحمت کاری‌ آن‌ها هماهنگ نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن پرستاری افزود: پرستاران باید به اندازه‌ای تامین باشند که بتوانند سلامت جامعه را حفظ کنند.

وی در برنامه روزنه با بیان این که پرستاری یک عشق است، گفت: هیچ پرستاری بدون عشق و علاقه نمی‌تواند کار کند.

وحید وزیرزاده تصریح کرد: پرستاران در هر مقطع زمانی با بیماری‌های متعددی رو به رو می‌شوند و هر بار با عشق به کارشان به میدان می‌آیند و فرآیند مبارزه و حفظ سلامت جامعه را پی می‌گیرند.

وی با اشاره به شرایط کاری و زندگی پرستاران در ایران، توضیح داد: متاسفانه امروزه بسیاری از پرستاران ایرانی در فکر مهاجرت هستند.

مسئول آموزش انجمن پرستاری با اشاره به این که پرستاران ایرانی بسیار باسواد و خبره هستند، افزود: اکثر کشورهای اروپایی و عربی برای جذب پرستاران ایرانی تور پهن کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن