ورزشی

گروه‌بندی بسکتبال با ویلچر در بازی های پارالمپیک توکیو مشخص شد/ تیم ملی ایران در گروه B مسابقات

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:41 منتشر شده در مورخ: 1400/02/22 شناسه خبر: 1733588 با انجام قرعه کشی؛ گروه‌بندی بسکتبال با ویلچر در بازی های پارالمپیک توکیو مشخص شد/ تیم ملی ایران در گروه B مسابقات گروه‌بندی بسکتبال با ویلچر در بازی های پارالمپیک توکیو مشخص شد/ تیم ملی ایران در گروه B مسابقات فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر مراسم قرعه کشی رقابت های پارالمپیک توکیو را برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر (IWBF) مراسم قرعه کشی رقابت های این رشته در پارالمپیک توکیو را برگزار کرد تا گروه بندی ۱۲ تیم در بخش مردان و ۱۰ تیم در بخش زنان مشخص شود.

نتیجه قرعه کشی این مسابقات به شرح ذیل است: بخش مردان: گروه A: کانادا، کره، اسپانیا، ترکیه، کلمبیا، ژاپن گروه B: استرالیا، آمریکا، بریتانیا، آلمان، الجزایر، ایران بخش بانوان: گروه A: کانادا، استرالیا، انگلیس، آلمان، ژاپن گروه B: استرالیا، چین، هلند، اسپانیا، الجزایر بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی، پس از انجام مرحله گروهی، چهار تیم از هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. “اولف مهرنز” رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال با ویلچر در این خصوص بیان کرد: بازی های پارالمپیک اوج قله حرفه‌ای این رشته است و این دوره نیز استثنا نخواهد بود. ۲۶۴ ورزشکار به نمایندگی از کشور خود در توکیو شرکت خواهند کرد و ما شاهد رقابت ۱۲ تیم برتر مردان و ۱۰ تیم برتر بانوان خواهیم بود. رئیس فدراسیون جهانی گفت: از کمیته پارالمپیک ژاپن و برگزارکننده به خاطر تلاش هایشان و برگزاری مسابقات با اولویت سلامتی بازیکنان، تشکر می کنیم. قرعه کشی گام مهمی در برنامه ریزی تیم ها است و با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مسابقات بر هیجان آن افزوده می شود. برای همه شرکت کنندگان در بازی های توکیو آرزوی موفقیت دارم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1733588 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن