سیاسی

گودرزی: این نگاه که در سال آخر کار خاصی نمی‌توان کرد موجب فرصت‌سوزی‌ها در کشور می‌شود

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۴ گودرزی: این نگاه که در سال آخر کار خاصی نمی‌توان کرد موجب فرصت‌سوزی‌ها در کشور می‌شود

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این نگاه که القا می‌کند در سال پایانی دولت نمی‌توان کاری انجام داد و فضای به سمت سیاسی شدن می‌رود نگاه غلطی است که موجب فرصت‌سوزی‌ها در کشور می‌شود.

گودرزی: این نگاه که در سال آخر کار خاصی نمی‌توان کرد موجب فرصت‌سوزی‌ها در کشور می‌شود

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در باره فعالیت‌های دولت در سال پایانی کاری خود گفت: این نگاه که در سال پایانی کار دولت یا مجلس کار خاصی نمی‌توان انجام داد و باید به دنبال جمع و جور کردن کارهای خود باشیم نگاه غلطی است که موجب فرصت‌سوزی‌ها در کشور می‌شود و فضا را به سمت سیاسی شدن فضای کشور سوق می‌دهد.

وی افزود: روند کار به گونه‌ای است که سال پایانی دولت با سال آغازین مجلس جدید و سال پایانی مجلس با سال آغازین دولت جدید همراه می‌شود و اگر بخواهیم پیرو این دیدگاه باشیم که در سال پایانی دولت و یا مجلس کاری نمی‌توان انجام داد پس عملا کار کشور خوابیده و هیچ کار و حرکت مثبتی نمی‌توان انجام داد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: دولت در ابتدای کار خود عنوان کرد که در عرض 100 روز تحول ایجاد خواهد کرد و حال یک سال دیگر از عمر این دولت باقی مانده و رهبر انقلاب هم به این نکته اشاره داشتند که «این یک سال یعنی سه 100 روز و یک 65 روز» و دولت طبق گفته خود می‌تواند در این یک سال سه مرتبه تحول ایجاد کند.

گودرزی خاطرنشان کرد: دولت باید در سال پایان کاری خود قول‌هایی که به مردم داده عملیاتی کند و پروژه‌هایی که نیمه‌تمام مانده تکمیل کرده و به پایان برساند.

وی افزود: علاوه بر این دولت می‌تواند در سال پایانی خود اقداماتی را صورت دهد و حرکت‌هایی را انجام دهد که منشأ خیر شود و مسیر دولت بعدی را هم هموار کند، ‌مثل اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی و…

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: از سوی دیگر دولت می‌تواند اقداماتی را صورت دهد که منشأ شر شود، مثل پیشخور کردن بودجه‌ سال‌های بعد و بدهکار کردن دولت آینده که نه تنها مسیر را برای دولت بعد هموار نمی‌کند بلکه دولت بعدی را با چالش‌های جدی مواجه می‌سازد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن