اجتماعی

91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۴ 91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است

​رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به گستردگی خدمات سازمان در بخش‌های تخصصی و فنی گفت: ۹۱ درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط می‌شود و عمده خروجی‌های سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.

91 درصد خدمات سازمان پزشکی قانونی مربوط به معاینات است

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و سرپرست اداره کل معاینات بالینی سازمان که امروز در جلسه شورای مدیران سازمان برگزار شد، اظهار کرد: ۹۱ درصد خدمات سازمان به بخش معاینات بالینی مربوط می‌شود و عمده خروجی‌های سازمان از معاونت پزشکی و آزمایشگاهی است.

وی افزود: هرچه مجموعه معاینات، علمی‌تر و دقیق‌تر کار کند کار مردم تسهیل می‌شود و مردم از این سرعت و دقت منتفع می‌شوند بنابراین از مجموعه معاینات بالینی انتظار می‌رود که با همکاری تمامی استان‌ها برای دسترسی هرچه بهتر و راحت‌تر مردم به خدمات مورد نیازشان تلاش کنند.

مسجدی با تأکید بر اینکه مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات محل رجوع مردم و مأمن آنهاست، گفت: در صورتی که که مراجعین گله‌مندی و نارضایتی از دریافت خدمات داشته باشند، اولین محل مراجعه آنان، مجموعه بازرسی خواهد بود بنابراین مردم باید در این بخش محترم شمرده شوند و درخواست آنان به بهترین شکل ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: پزشکی قانونی، سازمانی تخصصی و علمی است که دو وجه اجرایی و محتوایی دارد، اما خروجی آن، برگه کارشناسی و اظهارنظری است که در پرونده فرد قرار می‌گیرد؛ در این میان نقش مجموعه بازسی و ارزیابی عملکرد بسیار مهم است چرا که فعالیت خوب و مناسب آن می‌تواند هرگونه ایراد و اشکالات موجود در پاسخ‌دهی به ارباب رجوع را برطرف کند.
مسجدی با بیان اینکه مجموعه بازرسی، چشم و امین سازمان است، خاطرنشان کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با اقدامات مناسب خود می‌تواند سازمان را در یک فضای شیشه‌ای دقیق قرار دهد تا مردم نظاره‌گر خدمات سازمان باشند و همین موضوع ارتقای هرچه بیشتر سازمان را به همراه خواهد داشت.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در ادامه با قدردانی از تلاش‌های محمدعاشوری مدیرکل سابق ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان، برای دکتر کارگر بیده مدیرکل جدید که پیش از این تصدی اداره کل معاینات بالینی سازمان را برعهده داشت، آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت معاینات بالینی در سازمان و تشخیص و اظهار نظر‌های تخصصی پزشکان بخش‌های معاینات، با تقدیر از تلاش‌های کارگر بیده مدیرکل سابق معاینات بالینی، برای فرزانه مهدیزاده سرپرست جدید اداره کل امور معاینات بالینی سازمان آرزوی موفقیت کرد؛ مهدیزاده پیش از این معاون این اداره کل بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن