اجتماعی

آمادگی بسیج برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محلات

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۸ آمادگی بسیج برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در محلات

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعلام آمادگی این سازمان در سطح محلات برای اجرای برنامه‌های جدید فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

آمادگی بسیج برای اجرای برنامه‌های  پیشگیری از اعتیاد در محلات

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار محمد حسین سپهر،جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی پیشگیری از اعتیاد و افتتاح پروژه‌های استانی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری سازمان بسیج تمهیداتی را برای مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته و به این عرصه ورود کرده است.

وی با بیان اینکه ۸ اردوگاه درمانی از سوی بسیج برای درمان معتادان اختصاص داده شده است، افزود: سازمان بسیج به وظایف خود برای کنترل مواد مخدر عمل می‌کند و بسیج در رابطه با خدمت رسانی به مردم ظرفیت های گسترده‌ای دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای جمع آوری معتادان متجاهر و درمان معتادان و نیز مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر ظرفیت‌های بزرگی در بسیج وجود دارد، لذا آمادگی داریم در سطح محلات نیز اقدامات ایجابی، فرهنگی و پیشگیری، برنامه‌های جدیدی را با ستاد مبارزه با مواد مخدر تنظیم و اجرایی کنیم.

سردار سپهر متذکر شد: معتقدیم تنها راه مقابله با اعتیاد مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر نیست؛ چراکه باید از ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی نیز برای مقابله با اعتیاد استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن