سیاسی

اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی: قوه قضائیه با کاسبان جان مردم به طور قاطع برخورد کند

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۹:۰۵ اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی: قوه قضائیه با کاسبان جان مردم به طور قاطع برخورد کند

اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی از قوه قضائیه خواستند با کاسبان جان مردم به طور قاطع برخورد کند.

اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی: قوه قضائیه با کاسبان جان مردم به طور قاطع برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور نامه‌ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی از قوه قضائیه خواست با کاسبان جان مردم به طور قاطع برخورد کند.

متن نامه اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی به شرح ذیل است:

ریاست محترم قوه قضائیه

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

با توجه به استعفای معاون وزیر بهداشت آقای رضا ملک زاده از این معاونت و بروز اتهامات و شبهاتی پیرامون عملکرد ایشان و با عنایت به اینکه افراد چه در دوران مسئولیتشان و چه پس از آن باید پاسخگوی عملکردشان باشند، لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی از جنابعالی و دستگاه قضائی کشور تقاضا دارد با توجه به حساسیت موضوع، با قاطعیت و در اسرع وقت به موضوع ورود کرده و نتایج را به اطلاع عموم مردم برسانید و در صورت تخلف، با اشد مجازات با کاسبانِ جانِ مردم برخورد نمایید. که این موارد به شرح ذیل می‌باشد:

1. آمریت در عدم توجه به طب سنتی و تمام ظرفیت‌های موجود در کشور به عنوان روشی مکمل در پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا و درمان این بیماری

2. استفاده از داروهایی با عوارض ناشناخته جهت تست بر روی بیماران کرونایی و به خطر انداختن جان هموطنان تحت عنوان همکاری‌های علمی بین المللی

3. ارائه اطلاعات حیاتی و مهم بیماران کرونایی به کشورهای خارجی به ویژه پس از استفاده از داروهایی با عوارض ناشناخته که عملاً سبب تبدیل کردن بیماران کشور به نمونه‌هایی آزمایشگاهی می‌شود که عنوانی جز پذیرش داوطلبانه اهداف استعماری در کشور نمی‌توان بر آن نام نهاد که تماماً در ضدیت با استقلال، سلامت و امنیت کشور است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن