ورزشی

المپیک توکیو| گذرِ پوست به دباغ‌خانه افتاد/ جدال یزدانی و تیلور در فینال بزرگ ۲۰۲۰

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1400/05/13 شناسه خبر: 1757019 انتقام‌جویی پلنگ جویبار؛ المپیک توکیو| گذرِ پوست به دباغ‌خانه افتاد/ جدال یزدانی و تیلور در فینال بزرگ ۲۰۲۰ المپیک توکیو| گذرِ پوست به دباغ‌خانه افتاد/ جدال یزدانی و تیلور در فینال بزرگ ۲۰۲۰ دو ستاره قدرت‌مند وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی جهان در فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل یک‌دیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا و جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در المپیک توکیو، در دیدار نیمه نهایی برابر دیپاک پونیا از هند به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه ۴۹ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و با کسب سومین پیروزی قاطع راهی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک شد.

به این ترتیب رقابت حساس و دیدنی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک بعد از ظهر فردا میان حسن یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا برگزار می‌شود. تیلور تاکنون دو مرتبه در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست موفق به شکست حسن یزدانی شده است و طرفداران کشتی در جهان بی صبرانه منتظر دیدن این رقابت حساس هستند. تیلور پیش از این در مبارزه نخست مقابل علی شعبان‌اف از بلاروس با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل مایلس آمینه از سن مارینو با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی نیز پیش از این در دور نخست مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل استفان ریچموت از سوییس به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با نتیجه ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1757019 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن