اجتماعی

امیدواریم پروژه شهید بروجردی امسال به نتیجه برسد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۹ امیدواریم پروژه شهید بروجردی امسال به نتیجه برسد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از سه معارض بزرگ پروژه شهید بروجردی یک معارض مرتفع شده است و احتمالا این پروژه امسال به بهره برداری می رسد.

امیدواریم پروژه شهید بروجردی امسال به نتیجه برسد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر و در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی رابط شورایاری های منطقه 18 گفت: شهردار مطنقه برای به پایان رسیدن پروژه شهید بروجردی تلاش زیادی می کند.

وی افوزد: این پروژه سه معارض اصلی داشته است که یکی از این معارضان به نتیجه رسیده است. با تلاشی که سازمان املاک و معاونت فنی و عمرانی دارند به زودی این پروژه به نتیجه خواهد رسید.

میرلوحی گفت: یک غفلتی در خصوص پروژه نیلوفری رخ داده است اما این مشکل هم باید برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: من از عزیزان می خواهم که در خصوص تقاضاهای‌شان دقت کنند. برای مثال وقتی می گویند مکان بازار آهن تغییر کند باید به همه موضوعات توجه شود.

وی ادامه داد: برای هر منطقه کارکردی در نظر گرفته شده است و نمی شود که همه مناطق منطقه یک و دو باشند بلکه در یک جایی از این شهر هم باید برای آهن فروشان مکانی در نظر گرفته شود.

میرلوحی گفت: البته حتما باید شاخص های توسعه ای در منطقه 18 افزایش پیدا کند و این به معنای اینکه بین شمال و جنوب فرقی باشد نیست و باید از نظر سرانه ها بین مناطق فرقی نباشد.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن