اجتماعی

فاضلاب 2 کارخانه تولید لبنیات در منطقه 18 آزار دهنده است

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۸ فاضلاب 2 کارخانه تولید لبنیات در منطقه 18 آزار دهنده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه 18 دو کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی وجود دارد که فاضلاب تولید شده از سوی آنها برای مردم منطقه آزاردهنده است.

فاضلاب 2 کارخانه تولید لبنیات در منطقه 18 آزار دهنده است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده از سوی شورایار منطقه 18 گفت: اولا باید بگوییم 25 شهردار تغییر کرده در منطقه 18 مربوط به تمام ادوار بوده است.

وی ادامه داد: ثبات آقای فیاض در این منطقه در نوع خودش جالب است و فکر نمی کنم در هیچ کدام از این مناطق چنین ثباتی داشته باشیم.

مسجد جامعی افزود: اولین باری که به منطقه 18 رفتم مشکل اصلی این منطقه نیترات بالای آب بود که این مشکل حل شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکل دیگر این منطقه دکل های فشار قوی این منطقه بود که گزارشی هم برای آن تهیه شد و گویا براساس قانون نباید در مجاورت این دکل ها مسکونی ایجاد شود.

وی ادامه داد: مسئله دکل های برق را باید مسئله اساسی بدانیم و باید به آن توجه ویژه شود و دیگر مسئله این منطقه فاضلاب عمده در این منطقه است زیرا هنوز چند گاوداری در این منطقه وجود دارد.

مسجد جامعی گفت: دو کارخانه تولید محصولات لبنی هم در این منطقه وجود دارد که فاضلاب تولید شده از سوی این دو کارخانه برای مردم آنجا آزار دهنده است و باید حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته نمی شود به صنایع گفت از این محل برود بلکه باید برای آنها یک مسؤولیت اجتماعی ایجاد کنیم برای مثال این کارخانه ها فضاهای سبز بزرگی دارند که باید امکان استفاده از آن برای مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد: در منطقه 18 کلی باغات وجود داشته است اما نمی دانم چرا به باغات این منطقه توجه نشده است در حالی که این منطقه می تواند محلی برای وصل شهر به طبیعت باشد.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن