سیاسی

انتشارصد و سومین شماره نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۰۰:۱۳ انتشارصد و سومین شماره نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

سردبیر نشریه حیات، از انتشار صد و سومین شماره ماهنامه فرهنگی-سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

انتشارصد و سومین شماره نشریه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

پوریا عصار سردبیر نشریه حیات، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: شماره ١٠٣ نشره حیات (ماهنامه فرهنگی سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام)، در قالب پنج پرونده اقتصادی، سیاسی، هنر و رسانه، جامعه و اندیشه منتشر شد.

وی افزود: در این شماره موضوعاتی همچون بررسی عملکرد شش ماهه مجلس یازدهم، بررسی جایگاه و کارکرد بسیج در جامعه، اهمیت بحث و گفت‌وگو در رسانه‌ها، راهکارهای برون رفت از تورم اقتصادی و آفت‌های ورود فیلم‌های ترکیه‌ای به شبکه نمایش خانگی، به رشته تحریر در آمده است.

عصار تصریح کرد: در این شماره، آثار و گفتارهایی از دکتر ابوالفضل عمویی، دکتر علی شمسی پور، دکتر عطاءالله بیگدلی، دکتر کامران ندری، حجت‌الاسلام دکتر سید محمدصادق کاظمی، دکتر روح الله رشیدی، دکتر مهدی صادقی‌ شاهدانی، دکتر محمدجواد شریف‌زاده، حجت الاسلام مجتبی فلاحتی، عبدالحمید بیات، سیدمحمد حسینی، حسام‏‌الدین رایگانی، مسعود بصیری و جمع دیگر از محققین و صاحب نظران علوم انسانی کشور منتشر شده است.

وی با بیان اینکه نشریه حیات به عنوان اولین نشریه دانشجویی کشور با نام «تفکر بسیجی» در سال ٧٠ آغاز به کار کرد و اکنون به ایستگاه ١٠٣ رسیده گفت: رویکرد ما در نشریه، پرداخت دقیق به مسائل روز کشور در حوزه فرهنگ و سیاست از منظر علوم انسانی است؛ از این رو از کلیه دانشجویان و پژوهشگران علوم انسانی کشور جهت مشارکت در تولید و توزیع ماهنامه فرهنگی-سیاسی حیات، دعوت به همکاری می کنیم.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی شماره ١٠٣ نشریه حیات را از اینجا دریافت و مطالعه کنند، و برای تهیه نسخه کاغذی آن نیز می توانند به صفحه اینستاگرام و کانال حیات در پیامرسان بله به نشانی hayatmag_ir@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن