سیاسی

پیام تبریک سردار باقری به نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ – ۰۰:۱۵ پیام تبریک سردار باقری به نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «رضا نوری» به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را به وی تبریک گفت.

پیام تبریک سردار باقری به نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «رضا نوری» به نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرانقدر جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ رضا نوری (دامت افاضاته)

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت «نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد» که بیانگر حسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند است را تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی ایمان، اخلاص و روحیه مردمی و رویکرد انقلابی و جهادی آن برادر عزیز و نیز روح تفاهم و همدلی و اراده راسخ نزد آحاد مردم و مسئولین استانی، پشتوانه‌ای گران‌سنگ برای نقش‌آفرینی‌های حساس پیش رو در استان شهیدپرور خراسان شمالی _که در دوران انقلاب و حوادث و رخداد‌های تعیین‌کننده پس از آن به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت عظیم‌الشأن ایران سربلند بوده است _ به شمار می‌رود، که بی‌شک سنگر نماز جمعه خط مقدم و مشعل راهنمای آن خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی وارسته و مخلص در این منصب خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن