اجتماعی

ایجاد پویش «رسول اعظم (ص)» با حضور فرهنگیان کشور/بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید رجایی

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۲:۵۳ ایجاد پویش «رسول اعظم (ص)» با حضور فرهنگیان کشور/بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید رجایی

در پی اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، پویش «رسول اعظم(ص)» با حضور فرهنگیان کشور ایجاد شد.

ایجاد پویش «رسول اعظم (ص)» با حضور فرهنگیان کشور/بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید رجایی

به گزارش گروه آموزش ‌و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا رحمان زاده مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج فرهنگیان کشور از فعالیت پویش رسول اعظم (ص) با حضور فرهنگیان کشور خبر داد و اظهار کرد: در پی اهانت مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) و جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان، جامعه فرهنگیان کشور برحسب وظیفه شرعی و انسانی خود ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی، پویش #رسول_اعظم_(ص) را اجرا می‌کند.

وی در خصوص چگونگی پیوستن به این پویش، گفت: جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور جهت پیوستن به این پویش می‌توانند با روش تهیه کلیپ کوتاه موبایلی با محتوای نقل احادیث از پیامبر(ص) در ابتدای کلاس‌های درس (حضوری و یا مجازی) و یا تهیه دست نوشته توسط دانش‌آموزان و ارسال تصویر و قالب‌های دیگر در آن شرکت کنند.

مدیر فرهنگی و اجتماعی بسیج فرهنگیان ادامه داد: فرهنگیان کشور می‌توانند در همه بسترهای فضای مجازی با استفاده از هشتک #رسول_اعظم_ص در این پویش شرکت کنند.

* بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی اهانت نشریه وقیح فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در پی اهانت نشریه وقیح فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) آمده است: «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» آن زمان که در شبه جزیره عربستان دختران زنده به گور می‌شدند و در غرب وحشی، انسان‌ها را همچون کالا خرید و فروش می‌کردند، نوری از آسمان حجاز بر عالم تابید که دلیل خلقت کائنات بود و هنوز چشم شیطان و شیطان صفتان از این نور قدسی کور شده و ترس و وحشت امانشان نمی‌دهد. پیامبران الهی جمله نور و رحمت هستند و حضرت محمد (ص) رحمت عالمیان است و همه مخلوقات دو عالم بر سر سفره رحمت و برکت او نشسته‌اند.

اگر چه اهانت مشتی صهیونیست کثیف که در قالب یک نشریه خود را بروز داده‌اند، باعث مکدر شدن خاطر همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان آزاده و فهیم گشت اما باید گفت دریای وجود بی کران پیامبر اسلام آنقدر وسیع و زلال است که پوزه سگ‌های هار و مزدور فرانسوی هیچ اثری بر این زلالی و وسعت ندارد و شاعر شیرین سخن ما چه زیبا گفت: «کی شود دریا به پوز سگ نجس؟». دریای وجود حضرت محمد (ص) محصور به فهم و درک انسان‌ها نیست و جایگاه او بسیار بالاتر از ملائک مقربین است و این مقام رفیع، با چنین گستاخی‌هایی تغییر نمی باید، اما دل مسلمانان و دوست داران محمد امین(ص) را به درد می آورد و لذا ضمن محکوم کردن این اقدام شیطانی، به دنیای استکبار و مزدوران صهیونیست هشدار می‌دهیم که در رفتار مزدورانه خود تجدید نظر کنید و الا به زودی آتش غضب الهی از آستین مسلمانان بر آمده و بساط پلید و شیطانی شما بر مردم اروپا بر چیده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن