ورزشی

بنا: یک تمرین هوازی و نرمش را در محوطه دهکده بازی ها انجام دادیم/ کار ما از فردا شروع می‌شود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 00:40 منتشر شده در مورخ: 1400/05/07 شناسه خبر: 1755240 به علت خستگی سفر یک روز استراحت کردیم بنا: یک تمرین هوازی و نرمش را در محوطه دهکده بازی ها انجام دادیم/ کار ما از فردا شروع می‌شود بنا: یک تمرین هوازی و نرمش را در محوطه دهکده بازی ها انجام دادیم/ کار ما از فردا شروع می‌شود سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به علت خستگی سفر یک روز استراحت کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران امروز بعد از رسیدن به توکیو یک جلسه تمرین در فضای آزاد انجام داد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ایم باره اظهار داشت: به علت اینکه تیم تازه وارد شهر توکیو محل برگزاری بازی های المپیک شده بود یک روز به کشتی گیران استراحت دادیم. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: کشتی گیران به دلیل سفر طولانی کمی خسته بودند که اجازه دادیم تا استراحت کنند. امروز به دلیل اینکه فاصله ما با سالن تمرین 45 دقیقه بود، یک تمرین هوازی و نرمش را در محوطه دهکده بازی ها برگزار کردیم. وی ادامه داد: کار ما از فردا آغاز می شود و کشتی گیران از ساعت 7 صبح بیدار خواهند شد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند و ریتم معمول را پیدا کنند. تمرینات بعدی را در سالن تمرین برگزار خواهیم کرد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1755240 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن