سیاسی

بهترین راهکار بهبود وضعیت کشور مردمی کردن اقتصاد است

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۵۵ بهترین راهکار بهبود وضعیت کشور مردمی کردن اقتصاد است

نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: بهترین راهکار برای بهبود وضعیت کنونی اقتصاد کشور مردمی کردن اقتصاد است و امور اقتصادی باید به مردم سپرده شود.

بهترین راهکار بهبود وضعیت کشور مردمی کردن اقتصاد است

شیوا قاسمی پور نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: بهترین کار برای بهبود وضعیت اقتصادی کنونی کشور مردمی کردن اقتصاد است و باید امور اقتصادی به مردم سپرده شود.

وی افزود: دولت باید از تصدی‌گری در حوزه اقتصاد دست بکشد و ضمن واگذاری امور این بخش به مردم تنها به وظایف نظارتی و حاکمیتی خود عمل کند.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصدی‌گری دولت در حوزه اقتصاد خود عاملی برای ایجاد فساد و رانت می‌شود و دولت باید خود را از عرصه اقتصادی کنار بکشد.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه بازار عدم وجود یک مبنا و معیار مشخص برای قیمت‌گذاری کالاها و عدم نظارت بر این حوزه است.

وی افزود: امروز وضعیت به گونه‌ای شده که یک کالا در چند مرکز فروش با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رسد و هیچ کس هم با آنها برخوردی ندارد.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات موجود عدم هزینه درست ارز 4 هزار و 200 تومانی است که به جای این که برای تأمین کالاهای اساسی هزینه شود، خود به عامل فساد تبدیل شد.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: با وجود تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی به کالاهای اساسی به دلیل عدم نظارت بر زنجیره توزیع، کالاهای اساسی گران به دست مردم رسید و امروز هم مواد غذایی و بهداشتی از لیست کالاهای اساسی حذف شده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن