سیاسی

تذکر یک نماینده درباره برقراری فوق‌العاده ویژه کادر درمان

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۴ تذکر یک نماینده درباره برقراری فوق‌العاده ویژه کادر درمان

نماینده مینودشت در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، گفت: تقاضا دارم هر چه سریعتر موضوع برقراری فوق‌العاده ویژه کارکنان بهداشت و درمان و تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی و قراردادی ۸۹ روزه را تعیین تکلیف کنید.

تذکر یک نماینده درباره برقراری فوق‌العاده ویژه کادر درمان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) در جلسه علنی و در تذکری اظهار داشت: از کلیه پرسنل بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کرونا تشکر می‌کنم ضمن اینکه نمکی(وزیر بهداشت) هم ثابت کرده در دفاع از سلامت و حقوق مردم و پیروی از مقام ولایت راسخ و ثابت قدم بوده است.

وی افزود: دفاع از حقوق پرسنل ایثارگر بهداشت و درمان جزو انتظارات ما از وزیر بهداشت در راستای دفاع از حقوق کل ملت ایران است. تقاضا دارم هر چه سریعتر موضوع برقراری فوق العاده ویژه کارکنان بهداشت و درمان و تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی و قراردادی ۸۹ روزه را تعیین تکلیف کنید تا با امید و انرژی مضاعف به خدمت رسانی ادامه دهد.

نماینده مینودشت در مجلس تصریح کرد: سیاست‌های اعمال شده در سال‌های اخیر ظرفیت اقتصاد مقاومتی را نابود کرده است.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: هم اکنون فصل کشت گندم و سایر غلات بوده اما کود شیمیایی ۹۰ درصد و سموم ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته و کشاورزان با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن