سیاسی

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه‌های آموزشی

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۰۰:۴۴ تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه‌های آموزشی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تعیین نماینده تام الاختیار برای هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی از طرف این کمیسیون خبر داد و گفت: این کار برای افزایش نظارت‌ها و پیشبرد امور تقنینی بسیار مفید است.

تعیین نماینده کمیسیون آموزش برای نظارت بیشتر بر دستگاه‌های آموزشی

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای نشست امروز علی اسلامی پناه به عنوان معاون حقوقی و معاون پارلمانی وزارت علوم به اعضای کمیسیون آموزش مجلس معارفه شد.

وی افزود: تعیین نماینده تام الاختیار این کمیسیون برای هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای آموزش و پرورش و آموزش عالی دستور کار دوم این نشست بود که برای نمونه برای آنها می‌توانند امورات دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان از طرف کمیسیون را انجام دهند که با این کار نظارت‌ها و پیشبرد امور تقنینی افزایش می‌یابد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: کمیسیون آموزش برای پیگیری قوانین مصوب در حوزه‌های مختلف نیز نماینده‌ای از اعضای کمیسیون انتخاب کرد تا همه قوانین در حوزه‌ آموزش، تحقیقات و فناوری اجرایی شود.

وی اظهار داشت: برخی از نمایندگان معلمان مدارس غیردولتی مسائل و مشکلات خود را با رئیس و هیأت رئیسه کمیسیون مطرح کردند تا نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها تصمیمات جدی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن