ورزشی

دیدار عزیزی با علی نژاد/ تخصیص ۵ سهمیه تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس به ایران

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 17:13 منتشر شده در مورخ: 1400/02/21 شناسه خبر: 1733158 روند تور جهانی ITF تشریح شد دیدار عزیزی با علی نژاد/ تخصیص ۵ سهمیه تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس به ایران دیدار عزیزی با علی نژاد/ تخصیص ۵ سهمیه تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس به ایران رییس فدراسیون تنیس در دیدار با معاونت ورزش قهرمانی روند تور جهانی ITF در ایران را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه رییس فدراسیون تنیس در دیدار با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی با اشاره به اینکه اولین رقابت تور جهانی تنیس اوایل سال ۲۰۲۱ در کیش برگزار شد، اظهار داشت: برای اولین بار فدراسیون جهانی تنیس ITF با ۵ سهمیه تور جهانی در ایران موافقت کرده که بر این اساس، شیراز میزبان این تور طی روزهای ۲۷ اردیبهشت تا اول خرداد خواهد بود.

وی افزود: برای این تور جهانی تاکنون نزدیک به ۳۰ ورزشکار خارجی از کشورهای جمهوری چک، فرانسه ایرلند، دانمارک، رومانی، بلاروس، امریکا، ترکیه و روسیه برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
عزیزی در ادامه گزارش خود اظهار داشت: سه تور دیگر این مسابقات در شهرهای ارومیه، اصفهان و تهران برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون تنیس همچنین از اولین دوره لیگ ساحلی در بندرانزلی به عنوان دیگر برنامه فدراسیون تنیس در سه ماهه اول سال یاد کرد.
انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1733158 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن