اجتماعی

راه‌های مشارکت در طرح «اطعام حسینی»/ راه اندازی 72 آشپزخانه در استان تهران

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۵۹ راه‌های مشارکت در طرح «اطعام حسینی»/ راه اندازی 72 آشپزخانه در استان تهران

مدیر کل کمیته امداد استان تهران از راه اندازی 72 آشپزخانه اطعام حسینی در ماه محرم و صفر برای اطعام نیازمندان خبر داد.

راه‌های مشارکت در  طرح «اطعام حسینی»/ راه اندازی 72 آشپزخانه در استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی به تعداد آشپزخانه‌های که در ماه محرم و صفر در آنها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود، اشاره کرد و افزود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در 72 آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، سبد کالا شامل کالاهای اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

پرپنچی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای رزمایش «ایران همدل» است، تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش یک میلیون و 60 هزار پرس غذای گرم و 442 هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به راه‌های کمک به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر کمک‌های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند؛ شماره کارت 2008‏-0000‏-9979‏-6037،شماره گیری کد دستوری #021*1*8877*، شماره گیری تلفن ثابت 7355‏-021 و درج عدد 14 و اپلیکیشن بانی خیر banikheir.ir راه‌های کمک رسانی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن