سیاسی

روحانی: چهار ماهه امسال نسبت به پارسال دارای رشد هستیم/ جلوگیری از خام فروشی زعفران و سنگ قیمتی

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۶ روحانی: چهار ماهه امسال نسبت به پارسال دارای رشد هستیم/ جلوگیری از خام فروشی زعفران و سنگ قیمتی

رئیس جمهور گفت: در آمارهای امروز تببین شد ما در چهار ماهه امسال نسبت به چهار ماهه پارسال دارای رشد هستیم.

روحانی: چهار ماهه امسال نسبت به پارسال دارای رشد هستیم/ جلوگیری از خام فروشی زعفران و سنگ قیمتی

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارت صمت گفت: بسیاری خوشحالیم در هفته دولت موفق شدیم پروژه‌هایی را در توسعه معادن و طلا هم برای استخراج و اکتشاف افتتاح کنیم، مساله طلا اهمیت ویژه برای ما دارد.

رئیس جمهور بیان داشت: طلا یک اهمیت ویژه ای برای ما دارد همانطور که امروز معادن و پتروشیمی توانسه جایگزین فروش نفت شود گسترش طلا می تواند جایگزین ارز شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت حاضر است در زمینه طلا سرمایه گذاری عظیمی کند، گفت: در آمارهای امروز تببین شد ما در چهار ماهه امسال نسبت به چهار ماهه پارسال دارای رشد هستیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت بیاناتی که داشتند روی مساله خام فروشی تاکید فرمودند و من به وزارت صمت میگویم که با توجه به اینکه رهبری از زعفران و سنگ‌های نام بردند در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان در ماجرای کرونا یک توطئه‌ای داشتند که ما همه کارهای اقتصادی را تعطیل کنیم، گفت: وقتی در اواخر فروردین اعلام کردیم کسب و کارها باید باز باشد و نباید واحدهای تولید تعطیل شوند خیلی عصبانی شدند و در رسانه‌هایشان می‌گفتند دولت چرا برای جان مردم اهمیتی قائل نیست. آنها می‌خواستند کشور را به بحران ببرند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن