اجتماعی

سه رویداد بزرگ بنیاد برکت کلید خورد

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۵ سه رویداد بزرگ بنیاد برکت کلید خورد

معاون مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت از آغاز اجرای سه رویداد بزرگ این بنیاد برای افزایش اشتغال خبر داد.

سه رویداد بزرگ بنیاد برکت کلید خورد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس هادی جوهری معاون مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت در مراسم رونمایی سه رویداد ملی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: سه رویداد مهم در دست اقدام بوده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت ماموریت ایجاد اشتغال و توانمندی اقتصادی در کل کشور را با اولویت مناطق کمتر برخوردار را بر عهده دارد.

جوهری گفت: برای آنکه این مهم را در همه ابعاد بتواند به سرانجام برساند تلاش کرده است از مشارکت مردمی در عرصه های مختلف بهره مند شود.

معاون مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت تصریح کرد: یکی از جاهایی که استفاده از این ظرفیت و مشارکت مردمی مهم تر قلمداد می شود همین رویدادهای اقتصادی و اشتغال محور است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات کولبران گفت: رویداد اول رویداد کاک برکت است که با هدف ایجاد اشتغال برای کابران سه استان غربی آماده شده است.

جوهری ادامه داد: رویداد دوم رویداد چرخ برکت است که به موضوع تولید پوشاک توجه دارد و این ناشی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که می تواند به افزایش تولید ملی کمک کند.

معاون مشارکت های اقتصادی بنیاد برکت گفت: رویداد سوم هم رویداد دریای برکت است که در حوزه تولید و پرورش آبزیان تعریف شده است و به دلیل داشتن خط ساحلی زیاد در کشور می تواند در حوزه تولید آبزیان تحولی شگرف ایجاد کند.

وی افزود: در این سه رویداد برنامه ما این است که ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری را جذب و حمایت کنیم و ۱۶ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن