اقتصادی

علی‌رغم تولید واکسن اقتصاد آمریکا برای رشد موانع زیادی دارد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ – ۲۰:۱۴ علی‌رغم تولید واکسن اقتصاد آمریکا برای رشد موانع زیادی دارد

خبرهای مربوط به واکسیناسیون گسترده آمریکا هم نتوانست اوضاع بازارهای مالی این کشور را مثبت کند. یک کارشناس اقتصادی بر این باور است که این کشور برای رشد با موانع جدی روبروست.

علی‌رغم تولید واکسن اقتصاد آمریکا برای رشد موانع زیادی دارد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، اخبار مربوط به آغاز واکسیناسیون گسترده مردم در آمریکا هم نه تنها نتوانست بازارهای مالی در آمریکا را مثبت کند، بلکه بخشی از رشد آنها را هم به باد داد.

میشل اشنایدر، دبیر آموزش تجارت در موسسه انتشارات مالی مارکت گایج، معتقد است: آمریکا هنوز با مانع تصویب بسته کمک اقتصادی روبروست، اگرچه ما شاهد انجام مذاکرات زیاد روی پیشنهاد بسته 908 میلیارد دلاری هستیم، اما هنوز این بسته به تصویب نرسیده است.

وی تاکید کرد: ما به طور قطع هنوز با حباب‌هایی روبرو هستیم.

اشنایدر معتقد است: حوزه خدمات حمل و نقل هنوز یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها نسبت به روند بهبود اوضاع در اقتصاد آمریکاست.

این کارشناس اقتصادی می‌گوید: هنوز میزان فعالیت در حوزه حمل و نقل پایین است که نشان‌دهنده پایین بودن تقاضا در بازار است.

اشنایدر تاکید کرد: البته اوضاع کلی خیلی بد به نظر نمی‌رسد، اما تقاضای مصرف‌کنندگان به خصوص طی تعطیلات مربوط به عید کریسمس هنوز یکی از شاخص‌هایی است که طی روزهای آینده باید به آن توجه کرد.

ساعات پایانی شب گذشته نانسی پلوسی، از رهبران کنگره این کشور دعوت کرد تا برای انجام مذاکرات درباره اجرای یک بسته کمک اقتصادی جدید پای میز مذاکره بنشینند. اگرچه این خبر فعالان بازارهای مالی را امیدوار کرده، اما هنوز نمی‌توان در باره موفقیت‌آمیز بودن این مذاکرات اظهار نظر کرد.

دلیل این مدعا این است که از بیش از یک ماه قبل از برگزاری انتخابات در آمریکا، مذاکره در این باره در جریان است و بارها شاهد بالا گرفتن اختلافات در این باره بین جمهوری خواهان و دمکرات‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن