سیاسی

وظیفه همه مسئولان کمک به معلم برای پرورش انسان مومن است

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۴ وظیفه همه مسئولان کمک به معلم برای پرورش انسان مومن است

نماینده ملایر در مجلس گفت: موثرترین فرد در پرورش انسان مومن و توانمند، آن معلمی است که خود به این مسیر ایمان دارد لذا همه ما مسوولان وظیفه داریم برای جذب و کمک به این چنین معلمانی تلاش کنیم.

وظیفه همه مسئولان کمک به معلم برای پرورش انسان مومن است

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع مدیران آموزش و پرورش اظهار داشت: ایشان روی نتیجه کار تاکید داشتند که ملاک خروجی کار است و برای این کار هم باید شاخص داشته باشیم تا ببینیم که چقدر جلو رفته‌ایم ولی متاسفانه ما مسوولان سعی می‌کنیم حرف‌های رهبر معظم انقلاب را تکرار کنیم در حالی که عمل و نتیجه عمل مهم است.

وی افزود: چندی پیش مقام معظم رهبری فرمودند اینکه بگوییم این کارها باید انجام بشود وظیفه رهبری است ولی مسوولان باید کار را انجام بدهند و گزارش کار بدهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب روی نوع خروجی آموزش و پرورش بود که می‌بایستی افراد مومن، اندیشمند و دانشمند داشته باشیم که کار بلد باشند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: وقتی فضای مجازی را تقویت کرده و برنامه‌های عملیاتی را تضعیف کنیم آن وقت یک افراد بی هنر و ناتوانی به عنوان خروجی خواهیم داشت که شخصیت و رفتار آنها در آینده جای نگرانی دارد.

وی گفت: موثرترین فرد در تولید انسان مومن و توانمند، آن معلمی است که خود به این مسیر ایمان دارد لذا همه ما مسوولان وظیفه داریم برای جذب و کمک به این چنین معلمانی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن