اجتماعی

پیمانکاران متخلف شهرداری در لیست سیاه / انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۳ پیمانکاران متخلف شهرداری در لیست سیاه / انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد نسبت به عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران در شهرداری تهران گفت: پیمانکاران متخلف باید در لیست سیاه قرار گیرند.

پیمانکاران متخلف شهرداری در لیست سیاه / انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران

به گزارش خبرنگار شهری فارس، افشین حبیب‌زاده در صحن امروز شورای شهر درباره تأخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری اظهار داشت:‌امروز 6 آبان است و هنوز تعداد زیادی از کارگران پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

وی با توجه به اینکه خرید یک وعده مایحتاج حداقل یک میلیون تومان می‌شود، گفت:‌چگونه باید تصور کرد کارگری هم باید اجاره خانه بخواهد هم مایحتاج خود را تأمین کند حقوق کارگران 2 میلیون تومان است و چه کسی مسؤول رسیدگی به این موضوعات است.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ با پیمانکارانی که سر موعد حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند باید برخورد و در لیست سیاه قرار بگیرند باید اول هر ماه حقوق پرداخت شود و اگر این موضوع محقق نشود به شخصه از پیمانکار شکایت خواهم کرد.

حبیب‌زاده درباره وضعیت نیروهای حریم‌بان و شهرداری گفت:‌ این نیروها قراردادشان از شرکت هادیان به قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری تبدیل شده و به شدت در تنگنا هستند که متأسفانه حقوق، بیمه و مسائل بهداشتی در مورد آنها رعایت نمی‌شود و این موضوعات به نوعی رها شده است.

وی گفت:‌اگر حواس‌مان به این افراد نباشد نمی‌توان انتظار داشته باشیم که خدمات خوبی دریافت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن