اقتصادی

تحریم‌ها در اجرای پروژه‌های نفتی دردریا خللی وارد نکرده است

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۰۳ تحریم‌ها در اجرای پروژه‌های نفتی دردریا خللی وارد نکرده است

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی گفت: تا کنون شدت یافتن تحریم‌ها نتوانسته است در اجرای پروژه‌ها برای شرکت ما کوچک‌ترین کاستی ایجاد کند و ما در طراحی و ساخت جکت و احداث خط لوله دریایی به خشکی موفق به اخذ گرید دانش‌بنیان شده‌ایم.

تحریم‌ها در اجرای پروژه‌های نفتی دردریا خللی وارد نکرده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید وفاپور مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در مراسم امضای قراردادهای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت درباره اقدامات این شرکت گفت: این شرکت به عنوان نخستین پیمانکار عمومی در بخش فراساحل ایران فعالیت می‌کند و پروژه‌هایش در قالب EPC طبق استانداردهای فنی و ایمنی اجرایی می‌کند. نیروی انسانی این شرکت می‌تواند بازوی صنعت نفت وگاز ایران باشد.

وی تصریح کرد: تا کنون شدت یافتن تحریم‌ها نتوانسته است در اجرای پروژه‌ها برای شرکت ما کوچک‌ترین کاستی ایجاد کند و ما در طراحی و ساخت جکت و احداث خط لوله دریایی به خشکی موفق به اخذ گرید دانش‌بنیان شده‌ایم.

وی افزود: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در انجام حفاری فاز 14 پارس جنوبی توانسته است عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و رضایت کارفرما را به دست بیاورد همچنین امکانات موجود در این شرکت برای ساخت چندین سکو و وجود کارخانه‌ مخزن‌سازی نشان می‌دهد که این شرکت توانایی سخت‌افزاری لازم برای اجرای پروژه‌های فراساحلی نفت و گاز را دارد.

وفاپور ادامه داد: همچنین شرکت ما ناوگان دریایی پیشرفته‌ای دارد که قادر به ساخت و تعمیرات سطحی و زیرسطحی است و توانسته‌ایم با اتکا به توان داخلی حدود 1100 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی داشته باشیم و 400 نفر نیز در شرکت‌های پیمانکار فرعی ما مشغول به کار شده‌اند و تا کنون 6 پروژه در خارج از مرزهای ایران به انجام رسانده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین شرکت ما در پروژه پایانه استراتژیک جاسک حضور دارد و در سال جهش تولید تلاش می‌کند با ایجاد رونق و بومی‌سازی فعالیت‌های مربوط به صنعت نفت برای تبدیل شدن به یک شرکت اکتشاف و تولید گام بردارد.

وی در پایان گفت: از جمله مزایای قراردادهای EPD و EPC که در مراسم امروز منعقد می‌شود می‌توان به مدیریت یکپارچه مخازن، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و ازدیاد برداشت نفت از مخازن نفتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن